Sidor

måndag 28 maj 2012

27 maj

Sen i går firade jag och Hannes våran 4årsdag, som i år hamnade på Morsdag. Så det var fullt upp. Jag och Hannes åkte till min mamma och sen åkte Hannes vidare till sin mamma medans jag stannade kvar och åt tårta med mamma, Sanna, Jonas och Liam.

Sen åkte jag och Hannes till Bishops och åt lite go-mat. Innan vi åkte hem för att se film och äta gott. Men innan filmen var halv-sedd och vi ätit något gott så däckade jag och sov 15 timmar.
När jag vaknade imårse hade jag feber och kände mig inte helt bra :(

Så jag har försökt kurera mig och druckit vatten och lite tabletter.
Det löser sig nog.

Men nu orkar jag nog inte vara uppe så länge till.
Har sovit lite idag så jag kanske kan se BB.
Annars somnar jag väll i soffan.
Det är ju skönt det oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar