Sidor

söndag 13 maj 2012

Jobb helg

Helgen har gått fort. På ett bra sätt eftersom det var en jobbhelg ;P

Jobbade somsagt igår, efter det skyndade jag mig hem och gjorde mig klar. Sen åkte vi till Linn där hon och Tom var innan vi åkte vidare till Stinas födelsedagsfest. Mycket trevligt. Men trött efter allt jobb så åkte jag och Hannes hemåt runt elva, vi stannade dock på donken för lite kvällskrubb.

Idag var jag så trött. Borde somnat tidigare igår :P men men. Tog mig till jobbet och sen efter det var det korpen-premiär. Jätteroligt. Alla var jätteduktiga. Matchen slutade dock 1-1. Segt. Och min kondis. Jag måste ta tag i den. Jag dör ju. Är lite förkyld och ont i halsen. Så det hjälpte nog till den dåliga kondisen.

Bra helg. Rolig jobbhelg. Alla var glada och duktiga.

Men nu väntar tre dagars väldigt uppskattad ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar