Sidor

tisdag 15 maj 2012

Kaffe Kaffe Kaffe

Hade inte tänkt att fara och se Hannes match. för jag börjar 7 imårn.
Men det blir nog så ändå. Ibland orkar jag inte gå och lägga mig för jag kan ändå aldrig somna.
En timme gör inte så stor skillnad anyways.

Idag har jag fixat och donat.

Sofie har varit här och druckit kaffe och klippt mig :)

Sen har pappa och mamma varit här och druckit kaffe :)

Trevligt med massa kaffegäster.

Skulle egentligen vara ledig imårn. Men men. Lite segt att jobba men he gå ba fint.
Får förhoppningsvis vara ledig nästa måndag ist. Och då blire visst så att jag är ledig 9 dagar i sträck. Woooho. Sen jobbar jag 3 dagar sen ledig igen några dagar.

Det känns helt ok faktiskt.

Önskar bara lite att yran inte var så hade man kanske slängt in en sista minuten på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar