Sidor

söndag 6 maj 2012

första helgen i maj.

Denna helgen har gått snabbt som alltid. Och alltid söndagsångest. Inte samma som dom flesta, "å nej imårn äre måndag" utan "å nej en helgs jobb innan en ledig helg igen". Suck.

I fredags bakade jag vit kladdkaka och jag och Hannes såg en film. The woman in black. Helt ok. Men jag är lite less på skräckisar, blir som inte rädd av typ spöken och sånt. Tycker då det är läskigare med typ thrillers som är verklighetstrogna. På lördagen vare fest i ersmarksgården. Med livemusik och pizza. Väldigt trevlig kväll.

Idag äre som att jag var bakis fast jag inte är det. Bara för att man var uppe sent. Men har varit en mysig dag. Vi åkte och handlade massa saker, åt på Frasses och nu är jag fyra par skor rikare. Woho. Tofflor som jag kan strosa omkring i här hemma och tre par tygskor till sommaren :) Var även in på HM en snabbis men jag blev bara ett köp för Hannes, tänkte shoppa litegrann på internet ist!

Det var det jag har haft för mig i helgen. Nu ser jag The Big Bang Theory och stickar och snart börjar Big brother.

Helgens minus måste ju varit att det snöade. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar