Sidor

lördag 29 oktober 2011

Odjuret

Häriveckan, när jag satt uppe sent på natten och stickade.. så hörde jag ett ljud. Hade stängt av tv;n så, var helt tyst i huset (Hannes hade gått och lagt sig.)

Ska försöka beskriva hur ljudet lät; Om ni tänker i en skräckfilm, när det är ett övernaturligt monster, som typ morrar på ett obehagligt sätt.. Det hörde jag från trappen. Jag kollade på Nimbus om han hade hört ngt (djur ska ju som känna fara tycker jag) men han verkade oberörd. Jag inbillade mig säkert tänkte jag. Tillslut vågade jag mig ner till sängen. La mig i sängen och försökte sova. Då, hörde jag odjuret igen!!! Men, det var visst bara Hannes som hade nå konstiga morrande djur för sig. Haha. Lugnande (men kanske lite störd) av att det var Hannes, så kunde jag iaf somna :)

Vilken skräckis va. Kunde ju slutat hursomhelst denna historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar