Sidor

måndag 21 november 2011

Thailand part1

Nu var det länge sedan jag bloggade... Jag vet! Men anledningen är ju lite för att det varit så mkt inbrott i Ersmark så jag blev lite paranoid när vi skulle vara borta så länge.. Så ville inte blogga om att jag var borta :P men nu, är jag ju hemma på en stund så nu kände jag att nu fick det var nog med bloggtorka!! :)

Jag saknar mina katter, saknar inte att jobba, ledigt är skönt!! Men jag missade personalmötet, vilket stör mig, för jag tycker ju om personalmötena.. Jaja, jag låg å göttade mig i solen i Thailand så jag ska inte klaga.

Har varit två underbart sköna veckor.. Tiden gick alldeles för fort (som vanligt), men typ lite snabbare än det brukar ändå. Gosh.

Vi har varit på koh Chang ju. Solat, badat i havet, i poolen, åkt på båttur, ätit god mat, druckit fruktdrinkar å fruktshakes, sovit, läst och allt som man gör när man bara glider :) jag har även slängt på mig en tatuering, hannes beskrev den som en mellanstor tatuering, men den är nog mer stor än mellan. 19 timmar (!) tog den, förstår inte hur jag pallade, 7 timmars sittning en dag och 12 timmar dagen efter. Fick offra de två sista dagarna i solen, men fin blev den. Och värt varje minut av pina.

Kommer bilder sen :) funderar lite på om det blir Facebook eller bilddagboken, får se, men här kommer jag ju såklart lägga upp bilder :)

1 kommentar: