Sidor

lördag 26 november 2011

Thailand part 11

Tänkte att det här skulle bli mitt sista inlägg om Thailand. Part 11, år 2011. Kändes passande :P
Vi åkte till Lonely Beach en dag, allihopa, men jag Hannes och Kristofer fastnade där dom tre sista dagarna.. Vi offrade våra soltimmar för lite gaddning ;) Och det vare värt. Brun kan man bli närsomhelst, men en tatuering sitter där den ska.

Hannes tatuerar sig. Jag hängde bara omkring där medans han och Krille blev tatuerade. Slutade med att en skön tjej från Amsterdam kom förbi med vin och vi satt och surrade och blev lite lulliga. Men jädrans vad tiden gick fort.







På torsdagen tatuerade sig Krille och Hannes, medans dom höll på hittade jag vad jag ville göra.. Så vi bestämde att jag skulle komma tillbaka dagen efter. Så på fredagen åkte vi dit igen, och vi började. 7 timmar senare var vi klar för dagen. På lördagen åkte vi tillbaka och fortsatte. Sanna, Jonas och Liam följde med denna dagen. 12 timmar senare var vi klara. Och det var så skönt att vara klar. Hade ont i hela kroppen. Öm på tatueringen och ont i hela ryggen efter att ha legat på sidan så länge. Trött men glad. Tatueraren var oxå trött. Jag var trött och hungrig och ville hem. Men kristofer och Hannes ville stanna en stund till, så vi gick på nått uteställe innan vi gled hem och sov. På söndagen var det dags att åka hem. 

Så nu är vi ju somsagt hemma.. Och nu har jag kämpat upp dom bilderna som jag ville. Längtar tills jag kan åka tillbaka. Älskade Koh Chang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar