Sidor

lördag 15 oktober 2011

Friday friday friday

Shiit poommes asså. Satt och kikade på bilder på moi, och god damn it vad jag har pendlat i vikt. Trodde inte riktigt det.. men det har jag. Snygg hursomhelst (off course) men jag tycker ändå om att va mindre fet än vad jag var en stund.. haha..

Idag var jag ju på stan med Sanna. Vi fikade, eller drack kaffe ett bra tag. Tyvärr var kaffet inte top notch.. men det var kaffe iaf :) Sen strosade vi litegrann, lite drama inne på Åhlens med massa poliser och en man, men vi vet inte riktigt hur situationen var men det var spännande!! Jag hittade ett par skor.. gaah. Såå fina :) Dom fick hamna hemma hos mig. Gick inte att stå emot. Sen följde jag med och hämtade sötaste Liam på dagis och följde dom hem en stund innan Hannes hämtade mig. Vi  åkte hem och gjorde mat.. Såg en kort stund på idol innan vi for och bowlade med Sebban, Mange, Joel och Robban. Det var skitkul. Jättelänge sen jag bowlade, synd att jag var sämst bara. Men roligt var det.

Nu har jag suttit och sett lite Private Practice och nu Australias Next top model.
Är det okej att se en hel säsong av Americas Next top modelen dag? det gjorde jag igår iaf. Så hoppas det är en okej grej att göra.. haha.. 12 avsnitt senare så fick jag veta vem som vann.. Nööörd jag är. Men jag var seg och ville bara se på tv.

Nu ska jag pilla lite med mina bilder och sen sussa.. Börjar ju 9 imårn. Suck.

Idag fyller min bror 30! Grattis Kristofer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar