Sidor

lördag 22 oktober 2011

Fredag, igen.

Väldans, himla superroligt att Lina är hemma ju!! I onsdags hängde vi hos Sanna och såg film. Sen idag jobbade jag, skjutsade mormor och morfar till flyget, sen åkte jag till Sanna där Lina och Liam oxå var. Dom hade ätit, men jag fick oxå äta. Jättegott. Kyckling inlindat i bacon och klyftpotatis. Mums. Lyx!

Sen gick Sanna och Lina till affärn, jag och Liam hängde kvar och såg Djungelboken och myste. Sen efter Liam somnat så åt vi chips med dip och nutella. Mmmm. Vi såg Hachiko- En vän för livet. Jag såg, de andra somna ju. Tråkisar! Men jag grät floder. Den var så sorglig och fin. Se den.

This just in.. Linn är även hemma. Kul! Ska försöka få henne att spendera lite tid med mig imårn! Saknat min Linnelusan.

Btw, en till fredag utan idol för mig. Vad händer. Ska ju se imårn ist, men brukar ju som ha det som rutin att se.. Men ibland bryts rutiner när ngt speciellt händer juuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar