Sidor

torsdag 6 oktober 2011

hitills denna vecka...

Inte hunnit med bloggen denna vecka.. sorry...

I måndags fyllde ju Sanna år ja, 26 år!!
Men vi hade ju även Nimbus, som fyllde ett halvår i måndags. (Grattis till Zeppelin, Tindra och Texas oxå) inte ett år ännu. men påväg!! I tisdags kastrerade vi Nimbus ju.. Var så hemskt att lämna han helt groggy hemma när jag skulle åka iväg till jobbet :/

Sen på onsdagen så åkte jag och Hannes till infektion och vaccinerade oss.. Bra av oss!! Lite ont i armen.. Buhu.
Efter jobbet så åkte jag, Hannes, pappa, mamma och Sanna och såg Jägarna 2, sen hem och umgås med Emma!! Filmen var jättebra, och sjukt trevligt att umgås med Emma, men jag är sån tidsoptimist, hade bokat in mitt möte med Emma i över en vecka, men trodde att jag skulle hinna med båda utan problem. Ist stressade jag ju ihjäl mig och Emma fick sitta ute och vänta på mig. Tack Sebban, som kunde skjutsa hem mig och Hannes. Fort gick det! Note to self; Boka inte in två saker om man inte är säker på all logistik, planer och måste ha en plan b. Haha.. Jag och Emma såg Greys Anatomy och tjattrade och planerade lite om lördagen..

Nu ser jag lite på veckans serier.. Såg nyss 90210 och nu ser jag Glee. Blir så chockad ibland när jag ska gå ner och ladda hem mina serier.. Sen finns dom redan. Då har ju Hannes fixat det redan, han håller koll på när mina serier kommer. Söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar