Sidor

lördag 29 oktober 2011

Lyxdag med mycket-folk-på-jobbet dag!

Blev väckt imårse med frukost på sängen :) han är ju så fin min Hansi. Så då satt jag i sängen och åt, sen gick jag upp och kollade lite på Grey's Anatomy innan det bar av till jobbet.
Löningshelg. Suck. Men dagen gick fort.. Men gosh så mycket folk det kan vara. Tur för oss att Linda var så snäll och kunde komma och hjälpa oss på jobbet. Annars hade det nog inte gått!Ingen hade iaf fått äta nån mat (av oss som jobbade dårå, kunderna skulle ju fått sin mat hursomhelst :P)

Hannes hämtade mig efter jobbet och när jag kom hem fick jag fransyska, klyftpotatis och svampsås. Lyx!
Sen började det ringa på dörren, det är ju halloween, så det var barn som ville ha godis. Men vi har inge godis!! Hjälp! Dom fick pepparkakor, sen fick Hannes mig att baka muffins så när nästa gäng ungar kom så var vi redo!

Nu så ska vi se Så mycket bättre. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar