Sidor

tisdag 8 december 2009

True Blood

Fyra dagar sen jag började se True Blood och nu har jag sett klart hela säsong 1. plus att jag även jobbat alla dagar sen jag började se det.. Hmm nörd ja. Men det är så bra :) Min nya favvo. Får se hur länge den håller sig på en första plats men just nu ären given.

Ska snart se säsong två.. men det tar ju sån tid.. Gah.. Funderar på lite desperate i väntan..

Jobbade idag, sen for jag hem.. Åt bullens korv.. Tränat och sett True Blood såklart.. Ska duscha och se lite serier sen äre nog bedtime.. Det är ju en dag imorron oxå.

Längtar till lördag efter jobbet.. Då är jag ledig! I hela en dag. Men den dagen känns guld värd. Sen jobbar jag sex dagar sen är jag ledig en dag igen. Så det är ju bra :) Jobb jobb. Men nu äre bara och jobba på! Lite avis på Hannes dock som är ledig torsdag, fredag, lördag, söndag denna vecka.. Sen nästa vecka är han ledig fredag, lördag, söndag. Tråkigt att va ledig så länge (not). Men men jag har ju tagit på mig extra pass och det är för vi sparar ju pengar juuu! Och den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge.

Igår for jag till Sanna och Liam efter jobbet. Sötaste barn. Var trevligt att träffa dom ett tag. Sen for jag hem och såg Paradise Hotel, vi skulle även se en film.. Men jag blev så seg och gick och lade mig..

Jäjä.. Nu ska jag göra det jag skrev!
tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar