Sidor

fredag 18 december 2009

SNÖ

Kuuul med SNÖ!

Vaknade av att Hannes kom hem.. han lanar ju. trodde kl. var typ3-4, men nej den var kvart i 7.. haha.. så han kom hem efter pappa farit till jobbet typ.. galet.. så min käre pojk ligger fort. och sussar.. och det är inte ofta han ligger kvar i sängen längre än mig.. (om jag inte ska iväg på jobb, men då går han typ ändå upp) så nu har jag varit vaken i flera flera timmar.. och han bara ligger och sussar...

ja, han lanar, därav anledningen att ja inte bloggar dom här dagarna (dagarna innan kan jag bara skylla på mig själv) jag kan ju blogga nu oxå, men då måste jag sitta vid datorn nere och det ids ikke!

Såg nyss Paradise Hotel. Yes att Andreas åkte ut, eller tyckte väll inte sååå illa om han men han och Catja tror ju att dom är bäst, och då äre roligt att nån skickar hem dom.. hade hellre velat att Catja åkt.. men men kan inte få allt.

Nu ska jag väcka den sovande björnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar