Sidor

torsdag 3 december 2009

Sjunga sjunga sjunga...

Var vad jag och Sanna gjorde i lördags.. Vi var typ mera på scenen än av den..
haha stackars stackare som fick höra vårt skrål hela kvällen.
Men kul var det! Och det var ju så sjuuuukt länge sedan jag och Sanna festade tillsammans.. Det var kul kul!!

Fräscha brudar. Jag äger konsten att se sjukt full ut och bli superbra på bild!!
Congrats till mig!
Nyman, Andrea och Sanna.
Glada och pigga!

Jag och Sanna i kön. Som var oändligt lång,
men gick ganska snabbt. Jag och Jonas var väldigt bryska mot folk som försökte slinka förbi i kön. Big no no.

Jonas & Sanna


Å innan jag mötte upp Sanna och Jonas i stan så var jag hemma hos Malin och drack lite öl,
åt lite god broccolipaj och tjattrade :) Mucho trevligt.


That's it.
Ttyl. ;)
haha.
nörd.

1 kommentar: