Sidor

torsdag 3 december 2009

Jävla skit

Jävla skit.

Skulle kolla om det gick att vaccinera sig mot svininfluensan, japansk encefalit och hepatit samma dag. Och det gick! Det var ju bra. Men kruxet var att jag redan bokat tid på infektion den 10/12 för vaccin mot JE och Hepatit.. Och vi fick tiderna för svininfluensa-vaccinet, och det var den 9/12 eller den 14/12.. Oturligt att det inte var samma dag.. Men då försökte jag boka om min tid på infektion den 10/12 till den 9/12.. men det gick inte.. finns tider på infektion den 14/12 men då jobbar jag hela dagen.. och eftersom schemat är likadant två veckor irad kan jag varken byta med kvällen på torsdag.. så att jag jobbar kväll måndag och dag torsdag ist.. för johanna och malin jobbar kväll då.. och båda dom ska vaccinera sig den 14e.. och eftersom schemat då är likadant två veckor i rad är det ju samma sak om jag försöker byta med dom veckan innan..

Jävla skit..

Blir väll att jag får hoppa svininfluensan-vaccinet men det vill jag inte :( Men jag får då hellre svininfluensan än hjärnhinneinflammation eller hepatit.

Det var min dag.. Inget går min väg så nu ska jag bara lägga mig och se tv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar