Sidor

tisdag 15 december 2009

Tisdag (onsdag)

Idag är det tisdag.. ja! men jag har som fått för mig att det varit onsdag av någon konstig anledning.. skulle kolla vad dagens var imårn.. kollade torsdag, fast ja det är onsdag imårn.. helt knas i min hjärna..

Börjar göra ondare i min arm.. TBC vaccinet.. och det ska bara bli värre vad jag hört.. urs å fy.
Nått som inte är urs och fy är att det börjat snöa.. wie.. Vitt och fint ute, alldeles passande när vi ska ha julfika imårn på morronen.. Myys.. drygt bara att det är kl. 7.00.. sen börjag jag 11 och slutar 19.. så det blir en lång dag..

Idag efter jobbet gick jag runt och fixade de sista julklapparna.. skönt att det är klart nu! Slipper den sista julstress/kaoset på stan.. Sen väntade jag på att Hannes skulle vara redo och åka hem, dom hade ngt slags möte på Frasses.. Så jag satt där och pratade med Andrea och Malin. Det var trevligt. Men nu är ja äntligen hemma.. :) Snart en ny dag.

Ska ut med Casper en snabbis nu, han skall. Stackarn, han vill väll ut och leka i snön.. Sen blire nog Paradise Hotel.. (gårdagens avsnitt, få inte panik att ni missat ngt, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar