Sidor

torsdag 30 juni 2011

Vi har det bra, vi här bak i bussen

Sitter på bussen. Är i Arjeplog, nästa bodö!! Även fast nästa är ca. 6 timmar bort känns det bra. Har sovit ungefär tills nu. Ont i röven. Haha.

När vi stannade i Skellefteå köpte jag ett skrovmål (nyttigt å gott) jag köpte även en dipsås. Satte mig ner och såg att dopsåsen gick ut i december förra året. Blä. Gick och sa det, fick en annan smak på dipsåsen och satte mig igen. Denna gång hade dipsåsen bara gått ut i mars i år. Så det verkade gå framåt. Gick och sa till, fick en ny som inte gått ut. Fjui. Synd bah att jag inte är såå himla förtjust i den sista jag fick. (gick från sweet chili till sourcream till hot orient).
Men seriöst, dippen hade gått ut för jättelänge sen. Usch!! Och sen när jag sa till å ville ha en ny, får jag en annan som gått ut. Hm. Crazy. Kändes lite halvers å äta maten, vem vet när allt det gick ut? Jaja. Gott vare iaf!





3 kommentarer:

  1. Lät ju mindre fräscht. Jag hade nog fasen bett om pengarna tillbaka tror jag..
    Var det på nå Frasses eller?

    SvaraRadera
  2. Ne inte på frasses men det var frassedippar. Va på typ nå snabbmatsställe vid bussstationen :P

    SvaraRadera