Sidor

måndag 13 juni 2011

Förra veckan..

Förra veckan....

Hade Liam och Per en lekdejt. Äntligen. Jag och Emma har försökt styra upp det hur länge somhelst men jämt har nått kommit emellan. Det gick bra och dom blev vänner. Bättre än så kan det inte bli. Emma bjöd mig och Jonas på kaffe innan vi begav oss iväg.  




Dagen efter det (onsdag tror jag det var) så kom Emma och Linn och hängde med mig i det varma vädret. Vi satt ute på våran baksida och drack saft och kaffe :) Och som ingen kan ha missat så började värmen komma.


Var otroligt varmt torsdag, fredag, lördag. Synd bara att jag fick lov å jobba. Sjuk värme ute= ännu sjukare värme inne i grillen. Outhärdligt vissa dagar. Det som var nice var ju att när jag sen slutade kl19 så vare fortfarande utlandsvärme.

På lördagen grillade vi, Jim var på besök och Linn joinade oss i grillningen. 

Sen hände det nog inte så jättemkt spännande förra veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar