Sidor

lördag 4 juni 2011

Friday

Vilken härlig dag. Jobbade idag. Vansinnigt mkt folk men det är skönt för då går dagen fort och det var ju top notch personal hela dagen så det var ju som ganska lugnt :D

Sen hämtade Hannes mig och vi for på plantagen, köpte lite blommor gjorde vi allt :)

Hem å packa in alla grejor vi inhandlat (mest Hannes) sen lagade jag pasta med mögelost&bacon sås. Mums!

Hannes åkte iväg till sebban för lite fotbollstittande. Själv tog jag ett glas vin och la mig i badet. Första badet i huset!


Efter det fick jag äntligen (!) packa in mina kläder i min klädkammare :) skönt. Ska rusta upp den kammarn så småningom men den är så fin nu med! :)





Måste dock köpa massa galgar!!!

Det var min kväll. En riktig myskväll. Nu ska jag se lite OC sen bäre av mot drömmarnas värld!!




2 kommentarer:

  1. Va fint badrummet blev! Mysigt med badkar:)

    Vill ni skulle ni kunna åka på myrorna/röda korset och höra ifall ni kan få köpa galgar av dom, brukar ha en massa!

    SvaraRadera
  2. vad fint det blev i badrummet! me like :D

    SvaraRadera