Sidor

tisdag 19 oktober 2010

Utgång, bussåkande och jobb.

Helgen var trevlig. Såg Idol i fredags. Jobbade lördag sen fick jag skjuts hem av syster och Lina, skyndade mig att göra mig klar. Sen åkte jag buss till Sanna, passade på att ta en nap på bussen (jag var lite trött efter en arbetsdag ju). Sen blev man bjuden på mat, det va gott, minns inte vad det hette, men gott var det. Jag, Lina, Sanna och Krille högg in på maten och Linnea höll oss sällskap. Sen kom även GL och Lina och Emma. Vädligt trevligt var allt. Sen drog vi på cover club. Jag och Sanna sjöng massa kareoke som vanligt.

Allt som allt var det en rolig kväll:)

Söndag gjorde jag inte så mkt, jag låg och såg serier i mitt mörka sovrum hela dagen. Sen måndag blev det lite jobb. Idag med. Skön kväll med Martina. Inga kunder typså vi var klar snabbt som tusan. Höll på missa bussen, jag sprang, den körde, trodde det var över, men den snälla busschaffisen stannade efter rondellen, jag sprang på, råkade plinga mitt kort två ggr. Men det var det ju värt. :)

kanske kommer nå bilder sen. En blogg är ju mycket roligare med bilder. I know. Men jag orkar inte just nu:)
hejhoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar