Sidor

torsdag 7 oktober 2010

Mitt liv på en onsdag

Skönt var det att jobba kväll ist för dag idag, vilket det aldrig brukar vara.. men idag så fick jag sova (SKÖNT) och jobba kväll med Sanna (ROLIGT). Så det var en bra dag. Sen fick man skjuts hem efteråt så det va ju naaaajs. Tänk om det jämt vore så. Ja deru.

Imårn ska ja på lektion, känns lite sisådär. Men man må ju. Sen ska jag nog försöka handla lite sen blire lite jobb, men bara fyra timmar. Så det är lugnt juu! Sen fredag kvar, sen ledig helgen. Känns utroligt skönt. ;) Ska vara hundvakt, och Casper blir som så rastlös om han är typ här. Men det får duga. Tror vi kommer sova här ändå, för jag tror det blir utgång för både mig och Hannes på lördag och då äre ju lite skönare att slagga i stan.

Tänkte ba göra en snabb update! Done and done.
Ska börja lägga upp lite bilder oxå dock. Lite roligare att kika på då ju.

Sussa sött. Herrå!

1 kommentar:

  1. Wooo, kommer du kanske o hänger med frassarna på lördag tro? Isåfall! My place, fest för Karin!:D

    SvaraRadera