Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Idol fredag, coverclub lördag och myssöndag. What else

I fredags åkte jag hem efter jobbet. Gjorde mig klar. Hannes kom hem och vi tog bussen till Sanna, Jonas och Liam. Där åt vi mat, sen inväntade vi idol. Efter idol fick vi skjuts hem. I det snöiga vädret. Jag var sjukt trött.

Vaknade på lördagen, pigg. Men låg kvar i sängen och drog mig. Tillslut kom Hannes in med frukost på sängen :) Gick upp, sen kom pappa och hämta mig och Hannes och vi for runt hela stan. Strömpilen, Mediamarkt, Ersboda, Mariedal, stannade och åt en pizza på Mix. Drog vidare igen. Det inhandlades gardiner och dylikt för mig och Hannes och pappa köpte en 47tums led-tv. Sjukt fin. Hannes blev taggad på köpa en ny tv. Jag hann in en snabbis på H&M. Köpte lite smått och gott. En blues, en tröja, strumbyxor och ett halsband :)

Sen på kvällen bar det av till Hedvid där det bjöds på Tacos. Väldigt trevligt att träffa alla tjejer. Spelade med andra ord och hade det trevligt. Åkte taxi till Perssons inflyttningsfest (fick åka limo) hängde där ett tag innan jag Hedda och Emma drog mot Coverclub. Mötte upp med Johanna utanför. Sen träffade jag GL & Timmy där inne. Såg Latexmodevisning, drack öl och sjöng kareoke.
Väldigt trevlig kväll.

Söndag gjorde jag inte alltför mkt, såg en film, åkte till Ersmark och åt middag, Älgstek. Mums. Åkte hem och jag och Hannes såg Alien 4. Höll nästan på gråta när dom dödade den sista alien. Jättesorgligt ju. Ni som sett den förstår kanske varför.

Idag har jag pluggat matte. Urk. Och bäst går det väll inte heller. Måste nog byta bort lite pass framöver så jag hinner plugga. Längtar tills det är över, och förhoppningsvis får jag G förstås.

Jaja. Ska plugga lite nu innan jag går och sussar. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar