Sidor

torsdag 28 oktober 2010

Jobb

JOBB! Gah. Folk. Löning. Men vart ändå lugnare och lugnare.. Så det va skönt. Slutade i tid och cyklade hem i dimman. Whats up with that.

Längtar till måndag, för då är jag ledig :)
Lite drygt att ha öppning ihelgen, för jag ville ju ändå fara till fabriken på maskerad. Men men. Jag tog ett vuxet beslut att stanna hemma :( löningshelg=mkt folk=jobbigt att jobba bakis. Man straffar ju inte bara sig själv om man är sämre på jobba pga av bakishet, utan alla man jobbar med. Och jag är inte den som är den.. som är den.

Haha. Betapet nu! Later!

2 kommentarer:

  1. synd att du måste ha öppning denna helg. Hopppas allt är bra! jag har massor att berätta, har varit på overallsinvigning nu, den du! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. naaaaaj. jag som ville hänga med dig på fabriken juu :( ett klokt beslut, men ändå buäää!

    SvaraRadera