Sidor

onsdag 20 oktober 2010

träna

Varför ska ALLT vara så dyrt. Jag vill ha ett gymkort. Årskort på iksu kostar typ över 5000.. på tenton (city) över 4000, USM vill inte ens ge ut sina priser på internet och simhallen var oxå runt 4000 per år. Är det bra kanske? Sen blir jag less. Alla verkar ge såna här kort till sina anställda. nej nej nej nej inte alla. men typ nu, Hannes har börjat på ett nytt jobb och poff så får han 1500 som han får använda per år till hälsa. Då kan han välja vars, så då om han skulle välja typ iksu så skulle han bara behöva betala 3500 ist för 5000. Vilket är STOR skillnad. Om han väljer typ som hallen, 2500 ist för 4000. Ja, stor skillnad. Jag blir lite sur. Vill köpa på IKSU, meen känns lite maffigt. Sen vill jag ha nån att träna med oxå, så även om jag skulle punga ut 5000 så har ju typ ingen annan råd med det (som inte jag heller har). Hallå? Hopp?

blä.

2 kommentarer:

  1. i know, de är svinigt dyrt! Därför köper jag inte kort för hela året, utan typ 3månader istället. För mig blir det förmodligen tenton city snart, så köper du där kan vi styra träning tillsammans! ;D

    SvaraRadera
  2. formtoppen finns mitt i stan också. Men också dyrt men där kan man iaf köpa halvår och så. Har man friskvård kan man ju köpa det och så träna typ 1 november till 1 maj. Sen kan man ju faktist sparka boll, springa, cykla etc ute.

    SvaraRadera