Sidor

onsdag 19 maj 2010

Dag 2 pa Koh Phangan

Koh Phangan.

Idag lag vi bara vid poolen, helaste dagen och stekte. Lite brunare ar jag nog! Haha! Jag har lurat min kropp sa den inte blir rod. Vinst! Hotellet ar helt underbart.. Haad Son, dar kan ni kolla pa lite bilder pa hotellet :)

Nu borjar solen forsvinna och det vankas middag. Det enda daliga nu ar att myggen kryper fram och jag har inte hunnit ta pa mig myggmedel.. STRESS! ska springa och gora det alldeles snart.. javla mygg. Kan man inte slippa dom nanstans i varlden? Svar Nej!

Imarn tror jag att jag vill glida ner till den privata stranden som tillhor hotellet.. Sen glida in mot Halfmoon. Fest i djungeln. Det blir intressant.

Jag tycker om mina nya klader.
Jag ska lagga upp bilder snart :)
Min mamma ar i Kroatien.
Min pappa & bror var nyss i Barcelona.
Min pojkvan ar bastaste i varlden!

Hejsvej!! :)

2 kommentarer:

  1. söt du är, nja det blir nog inte mycket med umeå, om inte biffen tvingar med mig såklart!! hur har ni det då? DET kan man vara avundsjuk på iaf =) ni ser ut att ha haft ett väldans äventyr om man säger så =) kram

    SvaraRadera
  2. såg riktigt härligt ut! låt inte myggorna äta dig!

    SvaraRadera