Sidor

fredag 14 maj 2010

Ojoj

Shit ja sag precis att jag hade inte bloggat sen februari.. Det va daligt maste jag saga.. Men men. Vad gor man. Jag langtar hem litegrann. Efter familj, vanner, svensk mat, svalare temperatur (har svettas man standigt, forutom nar vi ar i varat lyxiga AC-rum.. haha) stugan, svensk sommar, grillat.. Jaa.. massa, massa mer.

Men nu ar det inte sa lange kvar. Det som jag vet ar: Nar jag kommit hem, atergar till vardagen sa kommer jag BARA vilja aka tillbaka och glassa runt pa oar.. Ahhh, att man aldrig forstar att graset ar inte gronare pa andra sidan.

Det ska bli roligt, jag och Hannes har fatt en lagenhet pa Obacka. Helt ny, frasch, fin. Jag ar taggad. Ska bli jattekul att flytta in dar och inreda den osv. Kanns oxa sweet att vi ar dom forsta som bor dar, ganska coolt kanns det faktiskt :P

Idag aker pappa och brorsan till Barcelona for att se matchen pa sondag. Jag ar avundsjuk. Jag och Hannes ska iaf se den pa en bar en liten bit fran varat hotell.. Sa det blir nog oxa bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar