Sidor

fredag 14 maj 2010

Lite Kina..

Kina
Jag tankte gora ett inlagg om Kina.. eftersom jag varit sa dalig pa blogga. Jag har iofs varit relativt duktig med att lagga upp
bilder & inlagg pa facebook & resdagboken!
Sadesa.

Har var jag & hannes pa kinesiska muren. Det var coolt. Vi var dock lite less pa vandra
nar vi var klar.. men da hade vi aven gatt en mil.











Kinesiska nyaret.. Vi var i Shanghai. Det va roligt, god mat och fyrverkerier.
Booooom... Booooom.. Lat det...

Har ar mitt hjarta sjuk, som tur var sa flog vi mellan Shanghai och Xi'an.



I Kina var vi:
Beijing
Shanghai
Xi'an
Guangzhou
(Hong kong)
Nanning
Jaa.. Hong kong ar ju ett eget land, men den raknas in pa Kina resan eftersom vi akte in i kina efter vi varit i Hongkong :)
En manad var vi i Kina.. Och nar vi var klar med Kina var vi glada att vi skulle till Vietnam och traffa Ida och slippa ha vinterklader pa oss! Jiiihaaaa..
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar