Sidor

lördag 15 maj 2010

Brand. (Alltsa huden ar brand)

(Jag tycker det kan vara kul med punkter!!!)

  • Varmt. & jag har brant mig. Vem ar chockad? Inte jag. God damn it.. haha sa det blir sola med tshirt imarn, men det gar fint.. ar typ ganska skont nar det ar asvarmt och man far ha pa sig en blot tshirt. Svalkar langre! Man ska se allt positivt :)

  • Btw. Tycker det ar smatt drygt att vi ska ha tre bokstaver som inte finns i resten av varlden.. Jag skriver lika snabbt nu utan dom, sa nar ja kommer hem kommer jag kanske vara helt insnoad pa att skriva utan dom bokstaverna.. hm hm... time will tell.

  • & jag at en club sandwich till lunch. Ar fortfarande matt, nu 6 timmar senare.. jag vill bli hungrig sa jag far ata middag.. Jag & Hannes ar blivit tjockisar i hjarnan: vi langtar efter nasta maltid hela tiden.. haha.. Jag langtar just nu tills jag blir hungrig sa jag kan fa ata middag och jag langtar aven till frukosten imarn. (haha, dubbeltjockishjarna:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar