Sidor

fredag 21 maj 2010

Half moon

Vi at mat. Drack nagra ol, begav oss mot Half moon. Akte tuk-tuk. Det var en bit eftersom vi ar pa typ andra sidan on. Body paint. Buckets. Galna manniskor. Drinking games.

Jag hade jattefina blommor pa min arm och en svensk flagga. Hannes hade en djavul, Elias hade flames och emmy hade nan slags figur over armen. Jag & Hannes stapplade hem runt 5, Elias kom hem 6 och Emmy 11.

Det var roligt, battre an vad jag trott. Hade varit roligt att fara pa Full moon, men det hinner vi inte. Sa nara inpa hemgang. Och orkar/vill inte stressa nar vi ska hem, ifall nanting gar snett vill man ju kunna losa det och anda hinna med planet :)

Nu ar kl 14. Jag funderar pa lagga mig och lasa ett tag. Skulle vart soft med TV pa rummet, da hade jag legat och haft en perfekt bakisdag med film och sang. Nu blir det nog bara sang och bok. Men det blir oxa bra! Jag laser The Hobbit. Den ar bra!

Hejhoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar