Sidor

måndag 27 februari 2012

Vill alltid va ledig på helgen...

...Man hinner så mkt mer då!

Men helgen gick snabbt ändå.
kanske just för att jag gjorde så mycket olika saker.

I fredags pluggade jag, dejtade Liam med Sofie på universitetet. Det var skoj! Vi fikade, åkte hiss och lekte runt. Sen for jag och Sofie på stan en stund,där jag hittade en kavaj, en klänning och ett linne. Vi fortsatte mot coop och sen hem. Hannes hann fara på rusta och köpa lite grejer dära. Sen åkte vi till Inger och Greger där det bjöds på födelsedagsmiddag eftersom Linn fyller år den 25e. Gott gott var det. Sen åkte vi hem och jag rev tapeter tills klockan var typ 2-3. Men nu är dom nere, hallen uppe och hallen nere.. Bara lite i trappen kvar som jag inte vet hur vi ska få ner....

Lördag; Chillade mest med Lina, Johan och Eddie hos Sanna. Mys och träffa Eddie.. Så himla söt man kan va. Sen blev det lite skjutsande, innan jag kom mig tillbaka och fick smaka på en smaskens efterätt. Var kvar där till typ 8 innan jag drog iväg mot Linns födelsedagsfest. När jag kom dit var den i full fart. Och sen begav vi oss mot Rex (my gaaad). Rex är inte riktigt mitt place, förstår inte grejen att typ 19-20åringar springer runt med skjorta, kavaj slips och näsduken så där fint vikt i fickan. Känns mest bara lamt.

Söndagen var jag ganska seeg.. Hade ju inte kommit mig i säng förrän typ 3, inte van att vara vaken så sent vill jag lova. Men det blev söndagsmys, serier, pizza, kladdkaka.

Idag har jag försökt mig på att läsa. Tror mitt "läshuvud" försvunnit med åren. Känns ganska trögt att få in sakerna iaf. Hämtade Hannes efter jobbet och vi hittade oss en hatthylla och en skohylla på comforts fyndhörna. Det är naaaajs. Ska fixa till hatthyllan lite bara (ska byta till ett annat träslag) innan vi hänger upp den. Så blir det fint ska ni se.. Men innan vi hänger upp de så var väll tanken att vi skulle tapetsera/måla i hallen.

Imårn ska jag gå upp, plugga och sen bege mig till uni för att träffa några från min basgrupp..
En jätterolig grej, jag såg att en Elin Nilsson var i min basgrupp, men tänkte att det nog inte var den Elin jag känner. Men sen så kom det fram idag att det var det. Haha. Vad är oddsen? Jätteroligt att hon läser samma sak som jag tycker jag ju :) Länge sen jag träffa henne oxå. Så det ska bli skoj!

Ne nu ska jag not äta lite kladdkaka innan jag kryper till kojs.
Hejåhå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar