Sidor

lördag 4 februari 2012

Fredagsmys

Igår var en bra dag som gick väldans fort..
Var hemma en stund, sen kom pappa och hämtade mig och jag tog bilen och åkte och handlade.. Sen hem snabbt med handlingsvarorna, slängde i mig lite mat. Vidare mot Liams dagis där jag hämtade upp den sötungen. Han hade berättat på dagis att jag skulle hämta honom, så när jag kom så sa fröken: Heter du Linn? Jag sa JA! det är jag!

Sen gick jag och Liam hem till dom och hängde där tills Sanna kom hem, sen kom Jonas hem och vi åt mat. Mums. Sen åkte jag ut en sväng med bilen för att skjutsa mamma och pappa, men styrde efter det bilen tillbaka till S,J & L. Där hade Liam fåt på sig pyjamas och var go och glad. Vi såg klipp på youtube och sjöng.

Jag åkte ut i kylan igen för att hämta Hannes från jobbet, vi gjorde ett stopp på coop för inhandling av snacks innan vi begav oss tillbaka till S&J och nu en sovande Liam. Där såg vi Paranormal Activity 3. Jag är ju en sån hårding medans alla andra var rädda. Hah.

Och idag har jag bara jobbat.. Segt allt gick fel. Haha. Men allt löste sig oxå.
Till middag gjorde jag burritos eller enchiladas.. Vet inte riktigt skillnaden, men gott blev det!
Lite nutella till efterrätt och mys med Nimbus.

Nu ska jag nog glida upp och se Simpsons och Family Guy på tv. Länge sen jag såg på tv minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar