Sidor

onsdag 22 februari 2012

Stress och vardagen

Jag sitter och kikar på allt möjligt.. mest inredningsgrejor. Golv, väggar, möbler, tavlor. Allt möjligt. Det är ju så kul. Lite tråkigt när man är oense om saker, men det blir bra i slutändan ändå :)

Nu sitter jag och ser på Big Brother. Det är ju iq-befriande roligt att se på. Lite smyg-underhållande.

Jobb idag, segt. Jobb imårn. Trött jag är, för sen när jag kommer hem må jag läsa lite och sen på fredag ska jag läsa ännu mer. Plus en liten dejt med Liam, det ser jag framemot.

Sen är helgen fullpackad. Jag som egentligen borde läsa då oxå.. ack ack. Det får bli på söndag (när jag inte är bakis), måndag innan jobb och sen tisdagen. Plugga, plugga, plugga. Sen äre ju seminarium ons-fre. Känns lite grusamt men det blir nog bra det oxå.
_______________________________________________________________________________________________________

Jag önskar att jag hade ägg, för då skulle jag göra en kladdkaka.
Eller glass för då skulle jag göra chokladsås.
Eller blåbär, då skulle jag göra blåbärspaj.
Men jag har ju inget av de..
Gaaah.
Måste nog handla imårn efter jobbet.
Hur hinner alla med livet? Jobba, plugga, handla, städa.
Sen behöver jag sova oxå.


1 kommentar:

  1. Om du får svar på frågan "Hur hinner alla med livet?" får du hemskt gärna berätta svaret för mig! Har undrat hur länge som helst.

    SvaraRadera