Sidor

onsdag 1 februari 2012

Linns värld

Jag kanske ska skaffa en serier som heter Linns värld.
Som Jims värld ni vet! Halla.

Jag skulle vilja ha lön nu.. hmm 2 veckor kvar.. jaja. går väll bra det oxå!! Men jag skulle vilja ha lön varje dag (som en hel lön, fast bara varje dag) det skulle inte alls vara tråkigt.

Idag jobbade jag 11-18. Gick in på coop och beställde ett nytt kort eftersom mitt slutat fungera. Störande. Extra störande eftersom då kan jag ju använda Hannes kort, men om jag vill använda återbäringen så måste jag ha mitt!! och det kanske jag vill. Vem vet. Tycker inte om när man inte har val.

Sen hoppade jag på bussen hem och kom hem ungefär vid kvart i 7. Då höll Hannes på med middag. Mums med mat. Sen kaffe. Sen skulle visst Arsenalen spela så jag begav mig ner i Hannes datarum och såg svenska Top model. Sen gick jag upp och såg slutet av matchen.

Nu är klockan nästan 12 och jag börjar bli trött.
Är ju en dag i morgon oxå.. :) Och dåååå är jag ledig. Woho. I hela två dagar.. si skönt. Mindre skönt att jobba och slita de nästkommande 7 dagarna. Men så äre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar