Sidor

torsdag 7 april 2011

Träningsverk och kattungar

Ja.. Vad har hänt denna vecka då.. I måndags åkte jag hem direkt efter jobbet för jag saknade ju mina kattbebisar. Sen hämtade jag Hannes på jobbet. inte så mkt mer som skedde den dagen. Sen i tisdags jobbade jag 11-19. Sen åkte jag efter jobbet och tränade Stepmuskel med Sanna :) Sen hem, och slocknade. Man blir ju som ganska utmattad :)

Igår klev jag upp runt halv7, åkte till jobbet där vi hade personalmöte. Jag tycker alltid det är lika mysigt. Fika och morgon. Kaffe och prat. Sen hängde jag och Sandra kvar på jobbet i väntan på att börja jobba. 10.45-15. Sen cyklade jag hem i det sköna vädret! Tog ungefär en kvart. Men då cyklar jag ganska snabbt, har nått fel, kan inte cykla sakta och lugnt. Måste typ hets-cykla. Vet inte varför men men, skönt ändå :) Sen åkte jag iväg och mötte Sanna och vi tränade Zumba. Det var roligt, roligare än vad jag trodde. Men merengue (eller hur det stavas) och salsa är inte riktigt min hjärna och kropp med på. Men det blir nog enklare med tiden. 

Idag har jag dock träningsverk. Mest i vaderna. Blev en vilodag från träningen idag, mest för att jag var så slut i kroppen och för att jag jobbar kväll ikväll. Annars hade jag nog åkt ikväll ist. Men idag har jag bara tatt det lugnt, klappat kattungarna och Selma. Åt nyss en banan och en kiwi. Frukt är underskattat. Supergott ju. Ska jämt köpa frukt. Problemet är att när jag väl köper så hinner jag inte äta upp alla innan dom blir dåliga (eller ser dåliga ut iaf).

Det va denna vecka hitills. Ikväll jobbar jag kväll med Elin!! :) Det blir great!
Later!

1 kommentar:

  1. Haha jag måste också cykla superfort, iallafall när jag cyklar själv.
    Hur mår bäbisarna då?:) Dom har inte öppnat ögonen än?

    SvaraRadera