Sidor

fredag 1 april 2011

Spinning och serier

Igår var jag ledig. Skönt. Sov ut, städade lite och tog det lugnt. Sen på kvällen åkte jag till IKSU, köpte ett månadskort och körde spinning. Sjukt jobbigt. Men sjukt skönt att ha börjat lite med träning :) Sen åkte jag hem, åt en macka och gick och la mig strax efter 9. Jag var helt slutkörd. Haha. :) Men vaknade imårse 6.20 och åkte till IKSU och körde spinning kl 7. Sen duschade jag där, åkte till coop och handlade och åkte hem.

Gjorde frukost, scrambled eggs och bacon, en macka med ost. Juice och kaffe! Wonderful!

Nyss såg jag Greys anatomy och sminkade mig. (Men sparar ögonen till sist efter som det är en riktigt gråt-serie). Nu äre Private Practice innan jag ska åka iväg på jobb!
11-19. Skulle egentligen vara ledig idag, men nu blev det så att jag jobbar idag och ledig på söndag. Så det känns ju lite skönare faktiskt :) Särskillt nu när jag hunnit med så mkt. Tränat och handlat innan kl9. Inte varje dag det.

Känner dock att mina ben är sjukt möra efter två spinningpass på typ 12 timmar, sist jag tränade var kanske 4-5 år sen (?!) så det var på tiden.

Det va en liten update :)
Hade!

1 kommentar:

  1. Damn! Va duktig du är! Spinning är sjukt svettigt, men skönt efteråt ju. Nu blev jag också taggad på träning :D

    SvaraRadera