Sidor

torsdag 14 april 2011

Torsdag (Måndag)

Var ledig i tisdags och onsdags. Men eftersom jag var förkyld och utslagen så tillbringade jag de lediga dagarna i sängen. Woho! 

Eftersom denna vecka så jobbar jag torsdag, fredag, lördag, söndag, så ser jag torsdagen som måndag, fredagen som tisdag,.. osv..

Anyways, igår kväll kände jag att jag var frisk, så tänkte att imårn (idag då) så skall jag banne mig kunna träna. Men när jag cyklade till jobbet idag, och min hals dog. Kände jag att det blev en till vilodag. Boring. Men men. Imårn, dåru. Uppe med tuppen ska jag vara! Spinning 07.00 och sen Core 07.45

Blir nice.

Nu sitter jag och ser på Two and a half men och önskar litegrann att BB börjar 21 ist för 22 eftersom jag kommer gå å lägga mig snart så jag får mina 8 timmars skönhetssömn!

Kattungarna är fortfarande söta och goa och runda och varma, men fortfarande namnlösa. Gah. Innan söndag (då dom fyller 2 veckor) måste dom ha fått namn ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar