Sidor

tisdag 26 april 2011

Påskhelgen.

Torsdag efter jobbet, åkte och hängde med Linn, Johan, Nina och Eva.
Ledig fredag, gjorde inte så mkt, tog det lugnt :) Sov. Sen på kvällen åkte jag till Johan, där vi spelade spel och drack lite vin.

Lördag, barnvakt åt Liam, sen hämtade Linn mig, vi åkte till henne, drack lite, Jenny joinade oss. Sen åkte vi till Anna på förfest, sen åkte vi vidare till Scharinska, vissa åkte till All star. Men så roligt som vi hade på Scharinska hade jag inte haft på All star. Så det var nice :) 

Sen på söndagen, fikade på Göteborg, sen åkte, Ida, Eva, Nina och jag till mig och kikade på kattungarna. Hängde här, köpte pizza, sen kom Malin Forslund, Linn, Johan och Sofia och vi såg lite Big Brother.

Sen blev det måndag och roligheterna var över.
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar