Sidor

måndag 22 november 2010

Shopping och vin!

Helgen var trevligt. Idol i fredags. Sofie kom hit, vi åt chips och hängde. På lördagen gick jag upp,. åt lunch gjorde mig klar och väntade på mamma och pappa. Dom kom hit och drack lite kaffe. Sen åkte jag och mamma iväg till stan för lite shopping :) Det blev 2 par skor, en vinterjacka, en tröja och en tshirt för min del :) Supernöjd. Ska slänga upp lite bilder på bloggen men för tillfället så har jag inte tagit nå kort på dem. men använt dem har jag :)

Sen när stan stängt gick jag och Mamma till Lottas där vi skulle äta go-middag.
Hannes mötte upp oss på Lottas och fick äta han oxå som tack för att han gått ut med Casper en miljard ggr den senaste tiden när mamma och pappa var i Thai. Pappa kom strax efter Hannes. Jag åt en hederlig plankstek. Gott! Vi drack lite vin, lite drinkar. Sen kom Sofie till Lottas. Vi hängde där sen for vi hem till mig, jag och Sofie. Mamma och pappa for hem och Hannes for till Erik och Anna.

Hemma hos mig drack vi lite vin. Sen sussade vi.

Söndagen gjorde jag inte alltför mkt. Jag och Hannes såg två filmer. Getting him to the greek och wallander.

Idag har jag pluggat och städat. Nu sitter Micke och Hannes här och spelar deras dataspel. Superkul. Men då har jag spelat lite betapet. Det är dock superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar