Sidor

onsdag 3 november 2010

3 november

Idag har jag ätit en parisare med bröd. Den var jättegod! När jag ätit den klart önskade jag att jag kunde backa tiden och äta den igen. haha. Jag hade sallad, rålök, orginaldressing, rostad lök, ketchup, räksallad och ost. Mumma!

Nu är jag precis hemkommen. Hannes ser Arsenal. Walcott gjorde precis 1-0. Så friden hemma är för tillfället på topp ;)

Ganska trött faktiskt. Har som varit igång hela dagen. Skulle vilja orka plugga lite men min hjärna är ändå inte med och då äre omöjligt ska du veta.

Casper är uppmärksamhetskrävande nu när jag kommit hem. Han sitter fint och ligger på rygg för att visa hur duktig han är. Han stylar. Så då får man klappa han lite tills han blir nöjd.

Selma vet jag inte vars hon håller hus hon.. Det var en uppdatering vad alla i detta hushåll har för sig för tillfället. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar