Sidor

onsdag 24 november 2010

:(

Dryyyyyygt. hm. Less jag blir. Får ett mail att sista kompletteringsdagen är den 1 dec. Då ska man ha skickat in kompletteringarna. Alltså om typ en vecka. Trodde det var senare. Men det är ju lite mitt eget fel. Det jag tycker är komvux fel är dock att jag ringde dom i augusti, frågade när jag kunde börja. Jag fick börja i oktober. En kurs som ska ta 16 veckor. Vi skulle göra den på 10 så man skulle hinna. Men man hinner ju ändå inte? Sur blir jag mest för att andra hade börjat tidigare än mig. Jag hade ju gärna börjat tidigare och det var inte direkt att det var för att det var fullt i "klassen" jag går i samma "klass" som dom som började tidigare än mig. Så varför kunde inte jag fått börja samtidigt som dom? Åh. Orkar inte ens. Varför ska jag hets-plugga matte nu? Kan jag ju ta det lugnt. Kan ju ändå inte börja nått som jag velat till våren.

Men VAD ska jag göra till våren då? Åh. Ångesten har lagt sig över mig som ett täcke. Buhu.
Vill inte skriva nå mer nu. Ska läsa så jag tänker på något annat.

1 kommentar:

  1. nej man får komplettera senare med ett betyg om man håller på att plugga upp, så fick jag göra! då fyller man i det på studera, så skickas det in sen (eller om man skickar in det själv sen minns inte) men hur som helst så får man göra så som undandtag! så fortsätt plugga för faan :)

    SvaraRadera