Sidor

torsdag 4 november 2010

Paranormal Activity 2

Såg nyss Paranormal Activity 2. Hur ska man kunna komma i stämning när alla i salongen; pratar, svarar i mobilen (?), kommenterar, hoppar till och efteråt blir alla lugna och "andas ut" och när hela salongen gör detta så låter det ganska mkt. Det var dock några roliga saker, haha bla. en tjej som skrek så högt. haha. Tror alla började skratta åt det. Sen en kille som satt breve Hannes som sa "Jävlar Janne" varje gång nånting hemskt hände. Oxå roligt var att Sanna och Jonas trodde det va Hannes som satt och sa "Jävlar Janne" hela tiden.

Filmen.. jag hade kanske blivit lite rädd om jag sett den hemma. Den var ju lite hemsk, men ja.. jag har svårt för att bli rädd för skräckfilmer oxå. Iaf medans jag ser dom. Kan få små ångeststunder när jag är ensam och tänka på alla hemska scenarion som skulle kunna hända.

Skulle nog ändå säga att första filmen var bättre, men nu var det ett tag sen jag såg den. Såg den även under andra omständigheter (Med Sanna, Jonas och Hannes bara, och Hannes som skrek. Det saknade jag i denna film. haha)

Nu ska jag spela lite betapet och se scrubs. Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar