Sidor

söndag 4 juli 2010

Veckan o helgen som gått

jag är trött. ska typ gå o sova snart.. haha 19.50 står kl. på.

har jobbat måndag, tisdag, torsdag, fredag och lördag. Bara fem dagar kvar tills helg.. jag längtar. men kan inte tänka på det alltför mkt för då blire drygt.

I torsdags gick jag och hjärtat mitt på bio. Vi såg Eclipse. Jag tycker den va superb! Glad blev jag. Sen på fredagen efter jobbet gjorde jag ingenting, såg Paradise Hotel tills jag somna :)
I lördags skjutsade jag Roger & Annica till flyget sen åkte jag iväg och jobbade, halv9-5. Sen skyndade jag mig hem, skyndade mig tillbaka till Ersboda och träffade Hannes, Jonas, Sanna och Liam hemma hos Hannes mamma. Vi såg lite fotboll. Sen grillade vi, grillat är gott, bäst, ljuvligt. Lycka :) haha.. sen lit mer fotboll (nöjd att Spanien vann!) sen gick jag och lade mig.

Och nu är jag trött igen, som jag sa.. Jag tycker inte om att vara trött. Det är drygt. Men men.

Ska lägga mig och se om de är nå trevligt o se på tv! Upp 6 imårn då!
Tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar