Sidor

onsdag 28 juli 2010

Onsdag & snabba cash

Usch va jag har blitt dålig på blogga. Men jag har som inte orken. Sen när jag skriver på min bärbara så råkar jag jämt trycka på en sak så jag börjar skriva nån annanstans. Och det är ju tröttsamt.

Idag är det onsdag. Mer än halva veckan gjord. Tjohej! Mycket folk har det vart hela veckan på jobbet, men idag fick vi en lugnare dag så det va ju uppskattat. Imårn lär det ju va mkt folk dock, vankas fotbollsfestival.

Kom hem och Hannes hade kirrat mat. Lax i ugnen med massa gott och färsk pasta. Det var så gott! Han är så duktig Hannes. Sen såg vi Snabba Cash. Men Hannes fick lov att dra när det var typ en halvtimme kvar, han skulle på bio serru. Tyckte väll iaf filmen gick att se men inge vidare faktiskt. Boken var för bra. Kanske om man inte läst boken.

Jaja.. Nu ska jag nog se lit tv! Hejhoj!

1 kommentar:

  1. nej, inte om man inte läst boken heller. den var inte så bra helt enkelt.

    SvaraRadera