Sidor

fredag 23 juli 2010

Kittelfjäll!

Det var helt sjukt mkt folk igår på jobbet. Det tog aldrig slut. Å då menar ja aldrig. haha.. Jobbade över lite mer än en kvart sen åkte jag och Hannes hem. Skyndade oss att packa och drog mot Kittelfjäll.

Hannes körde fort, men det kändes inte så fort som det var eftersom det var ljust ute, bra vägar och noll trafik. Vi kom fram strax efter 12. Körde upp på 3 och en halv timme. Umgicks lite med Jim, åt en nattmacka. Hoppade i säng. Jag började läsa en bok så jag hade svårt att somna.. Men tillslut gjorde jag det iaf. Sovmorgon idag. Så skönt att jag inte behövde jobba idag, Tusen tack igen Malin att du tog mitt pass :D

Nu sitter Hannes och knyter iordning flugkast. Sen ska vi åka på Handlar´n och handla lite mat! Sen har vi hela dagen framför oss. Men jag tror vi kommer fara och fiska!!

Later! :)

1 kommentar:

  1. nemas problemas, bara kul att ta pass när man märker hur mkt det uppskattas. Faktiskt :) Jag har jobbat mitt sista pass nu!!!! crazy, jag hoppade typ av glädje ut genom dörren! Känns galet :) (och det faktum att det kan hända att jag blir inringd om något till pass ser jag förbi ;P ) Njut av fjällen så hörs vi när du är hemma :)

    SvaraRadera