Sidor

torsdag 29 juli 2010

bus

Idag hade jag en tävling till Hannes. Jag tyckte det var jätteroligt. Han skulle göra olika saker för att få ledtrådar och nästa uppgifter sen tillslut sitt pris, som var en resa till London och se Arsenal. Han hade ju fått det ändå, men jag finner sådana här saker roliga! Synd bara att jag inte kunde förfölja honom och se allt! Haha. Tack Sanna för hjälpen till min lek :)

Det var mkt folk idag. Jobbade över 20 min, det är inte alltför farligt.. slutade ju ändå 3.. så tre eller halvfyra känns lite som same same. Å imårn äre fredag. Skönt kan jag lova. Uppskattar fredagarna mer nu när man inte jobbar helg. Konstigt? nej! Hoppas bara Emma lyckas kirra en bil, isf blire mot PDOL direkt efter jobbet. Det är ju Lars Winnerbäck jag vill se. Funderar på att springa till Pite annars.. Men jag skulle inte komma fram i tid och då skulle allting vara förgäves!

Varför funkar inte facebook för? Jag hade ju tänkt att vara ambitös (hur stavas det) och ladda upp massa bilder. Skit oxå.

Vad ska jag göra nu? Hannes har dratt till Pite.. Helt ensam juu.. Om jag hade massa pengar skulle jag internetshoppa! Det är kul.. Så kul. Fast det bästa är ju att springa runt i affärer och bara handla, handla, handla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar