Sidor

lördag 20 augusti 2011

mac and cheese

Igår städade jag, såg serier och bara myste på min lediga dag :) Sen på kvällen kom Lina, Sanna och Afsaneh hit och vi tjattrade på, drack vin och åt chips :) Mumma :) Väldans trevligt.

Vaknade idag och gjorde mig klar, jag och Hannes promenerade och lånade mammas bil och åkte till coop och köpte målarfärg. Sen åkte vi hem och såg Arsenal. Nu ska jag snart äta, blir macaroni and cheese!! Sen blire kanske att åka till Sanna och se på en film. Försöker finna styrkan att ta mig nånstans. Haha. Man blir ju så bekväm.

Inte alltför taggad på morgondagen, då jobbar jag, sen efter det jobbar jag hela veckan. Sexdagars jobb är inte så skoj. Känns alltid lika deppigt, fast denna gång blev det bara en sexdagarsvecka ist för sjudagarsvecka som det brukar vara.

Kollar på resor till Barcelona. Avundsjuk på Sofie som var där nyss, jag vill oxå! Kanske till våren :) Problemet är ju dock att Hannes bara vill åka till London om vi ska åka nånstans i Europa. Så att vi kan se Arsenal. Men kanske kan övertala han :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar