Sidor

torsdag 11 augusti 2011

12 grader i Augusti

Oj vad tiden går. Helgen som var så var jag och Hannes på bröllopsfest. Mycket trevligt :)
Annars vare mest bara jobb hela helgen. Sen i tisdags cyklade jag till jobbet och på väg hem så blev jag som sugen på att fara ut och springa igen. Så det gjorde jag. Blev likadant igår när jag kom hem från jobbet. Man sover så gött :)

Idag är dock en vilodag. Efter jobbet cyklade jag till Linn och hängde där en stund, tills Hannes kom och vi cyklade till coop och handlade lite, for på myrornas och sen förbi Inger och Greger. Sen cyklade vi hem. Kom hem och jag gjorde stuvade makaroner och korv. Mumma. Imårn blire nog inte heller nån träning (förutom att jag ska cykla till jobbet och sen hem från teg!) hinner nog ingen springtur eftersom jag börjar 8, sen direkt efter jobbet ska jag hämta Liam på dagis och få lite kvalitetstid med han, sen bär det iväg på middag. Får försöka ta mig en springtur på lördag innan jag och Hannes drar på Nolia. Eller efteråt då Hannes ska se Arsenal.

Nu ser jag Solsidan. Bara ett avsnitt kvar :( buhu. Har sett båda säsongerna på tre dagar. Det är ju så bra. Men det vet ju redan hela Sverige. Jag är bara lite sen. Men jag ville ju ladda hem allt och sträckse!

Nu ska jag se klart sen gå och lägga mig. :) So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar