Sidor

måndag 15 augusti 2011

Jag vill alltid ha helg!!

I fredags hämtade jag liam på dagis och hängde med han en stund innan jag åkte på middag. Det var jag, emma, linn, persson, Hedvig å nina! vi åt vegetarisk (!) lasagne å sallad. Det var sååå gott!! Sen spelade vi lite spel och tjattrade tills runt 12 nångång då cyklade jag hemåt!!

Lördagen cyklade jag och Hannes till Nolia. Där köpte vi lite småsaker :) roligt! På genvägen svängde vi förbi Coop å rusta. Jag köpte galgar. Vi trampade hemåt å jag fixade med min klädkammare!! Sen sprang jag ut på en springtur när Hannes fick besök. Sen spenderades kvällen med plump å fyramanstvist med Hannes, sebban och Jonsa. Väldans trevligt, särskillt när man vinner!!

På söndagen åkte vi till Liam som fyllde två år!! Wie! Trevligt med god tårta och glada barn å vuxna. Åt middag hos mamma och pappa. Gott, rostbiff å färsk potatissallad!!

Idag började jag 7, imårn med, så nu ska jag sussa. Har inhandlat öronproppar eftersom Hannes har en jourvecka.

Natti!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar