Sidor

tisdag 7 december 2010

Glad dag

Idag fick jag vara ledig :) Superskönt! Gick upp strax efter 9. Åt frukost, såg Dexter, Desperate housewives och Gossip Girl. Riktig serieförmiddag. Sen åt jag middag. Spelade lite betapet, åkte buss för att hämta Liam på dagis. Det var roligt :) Sen kom Sanna hem och vi åkte ner på stan. Där inhandlades det lite julklappar. Vi gick till Café Station där Hannes mötte oss. Jag och Hannes åt Västerbottensostpaj och Sanna och Liam åt pannkakor. Sen lite kaffe på det. Gött :)

Åkte hem, julpyntat lite. Sett lite mer Dexter och snart ska jag gå och sussa. Det är ju en dag imårn oxå! :)

btw. Om man tar bort "l" i min rubrik så blir det Gad daG. Haha. Likadant båda hållen ju!

1 kommentar:

  1. jag efterlyser lite bilder på selma samt julpynt :)

    SvaraRadera