Sidor

måndag 20 december 2010

Filmhelg med inslag av tvspelskväll :)

Ändå skön helg. Såg film hemma i fredags med Hannes. Åt gomat och drack lite vin. På lördagen åkte jag och Johanna till Sävar för att se Linn och Martina spela innebandy. Sen på kvällen åkte vi till Linn där vi drack lite och spelade tvspel. Karin joinade ett tag på slutet.
Sjukt trevligt! Sen Coverclub en stund, innan subway och hemgång.

Söndagen va en riktigt seg bakisdag. Men sådana dagar är sköna oxå. Såg två filmer. Åt pizza. Drack cola.

Idag gör jag så lite som jag kan. Ser LA ink, spelar betapet.. Ska jobba klockan 17. Känns lite sådär. Men ja ska inte klaga. Har ju varit ledig i 2 dagar sen efter ikväll är jag ledig tisdag och onsdag, jobbar torsdag. Sen äre julafton, så då är jag ju ledig :)

Nå bilder från i lördags.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar